سنبل عبادت

امام صادق (ع) فرمودند : شفاعت ما به کسی که نمازش را سبک بشمارد نمی رسد. بحارالانوار جلد 82 صفحه 227

سنبل عبادت

امام صادق (ع) فرمودند : شفاعت ما به کسی که نمازش را سبک بشمارد نمی رسد. بحارالانوار جلد 82 صفحه 227

سنبل عبادت

بسم الله الرحمن الرحیم
«اَلّذینَ هُمْ علی صَلَواتِهِمْ یُحافِظون؛ مؤمنان واقعی کسانی هستند که بر نمازهای خود محافظت می کنند.»

امام خمینى‏قدس سره :«دراسلام از نماز، هیچ فریضه‏اى بالاتر نیست... نماز، پشتوانه ملّت است... نماز، یک کارخانه انسان سازى است ... فحشاء و منکر را نماز، از یک امّتى بیرون مى‏کند. مسجدها را خالى نکنید،
نماز، بالاترین ذکرهاست ... این دژهاى محکم را محکم نگهدارید، نگویید که ما انقلاب کردیم حالا هى باید فریاد بزنیم، خیر، نماز بخوانید، از همه فریادها بالاتر است ...
صحیفه نور، ج 12 ص 148 و 149 .)
این وبلاگ با محوریت فرمایشات امام خامنه ای روحی فداه در مورد نماز و ترویج آن دایر شده تا ان شاءالله گامی هرچند کوتاه در فضای مجازی برای به تحقق پیوستن بیانات امام خامنه ای برداشته باشیم.
در این وبلاگ سعی شده با دیدگاهی نو به مطالبی راجع به نماز که مهم هستند و به انها توجه شایسته نشده است بپردازد.
مطالب در موضوعات متفاوت تنظیم شده اند پیگیری موضوعات را در قسمت "طبقه بندی موضوعی" دنبال کنید.
مطالب وبلاگ با توجه به وضعیت جامعه کنونی و شرایط زمانی که اکنون در آن قرار داریم تهیه شده است.
امید داریم با شناخت جایگاه ویژه نماز در رسیدن به تمدن اسلامی زمینه ساز ظهور منجی حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

بایگانی

نرم افزار آموزش نماز

نرم افزار آموزش نماز
عنوان: آموزش نماز
حجم: 1.6 مگابایت

توضیحات:نرم‌افزار «آموزش نماز» می‌تواند به پدرها و مادرها کمک کند تا به‌آسانی و به صورت دقیق احکام و موارد مرتبط با نماز را به کودکان خود بیاموزند.

نماز شب

نرم افزار نماز شب
حجم: 3.23 مگابایت
توضیحات:نرم افزاری با زبان فارسی می باشد که شامل فضیلت های نماز شب در نزد خداوند می باشد.در این نرم  افزار از جهت های مختلف به نماز شب نگاه می کند.امید است با دریافت و استفاده از این نرم افزار به اهمیت های این نماز پی ببرید.

بادصبا
عنوان: بادصبا
حجم: 6.01 مگابایت

توضیحات:تقویم اذان گو بادصبا نسخه 5.4.0 تقویم بادصبا یا همان تقویم نفحات سابق که در 5 سال اخیر جزو پرطرفدار ترین تقویم های اسلامی با امکان ویژه پخش اذان می باشد
با ویجت اختصاصی و جذاب برای نمازگزاران ، تقویم بدون محدودیت زمانی بوده و قابلیت دریافت اطلاعیه های مرتبط با مناسبت های روز را دارا می باشد.

نرم افزار مدیریت نماز
حجم: 6.11 مگابایت

توضیحات:نرم افزار مدیریت نماز شامل 5 بخش می باشد که بخش اول نماز شمار است. در این بخش شما می توانید نمازهای که قضا شده اند را مشخص می کنید تا بدانید چند نماز قضا دارید که بعدا آنها را به جا بیاورید. بخش دوم نرم تعقیبات نماز است. تا حالا شده بخواهید تعقیبات نمازهای خود را بجا بیاورید اما ندانید باید چکار کنید در این بخش می توانید تعقیبات نمازهای خود را بجا بیاورید. بخش سوم نماز اول وقت است که در این بخش ثواب ها و پاداش های نماز اول وقت به همراه فواید آن بیان شده است. بخش چهارم محاسبه گر نماز است. اگر تا کنون نماز نخوانده اید می توانید از این بخش محاسبه کنید تا بدانید چه مقدار نماز قضا دارید تا آنها را بجا بیاورید و مرحله پنجم ذکر شمار است.